feb
26

Mi az az ajándék?

Címkék: the of lake Elves | Szerző: maamee | 8:39 pm

budapest vibe.jpgEgyszer volt hol nem volt, valahol Magyarországon megszületett 3 fiú. No de ne kezdjük ezt ennyire korán, mert azt senki nem olvasná el, én meg nem is tudnám itt kezdeni. Kezdjük ott, hogy volt egyszer egy DJ, akit 2003-ban ismertem meg, akkoriban Budapesten a Pachaban és a Coronitában zenélt. Ekkor ő 24 éves volt, és megtudtam róla, hogy már 8 éve zenél, mindenféle stílusban, mindenféle helyeken, Európában is megfordult több országban. Megmutatta nekem hogyan kell hallgatni a zenét, mit csinálnak a DJ-k. Nem csak megmutatta, hanem éreztem is. Teltek múltak az évek, a DJ-nek már nem volt elég hogy a zenéket egy szettbe pakolja és lejátssza, ekkor már zenét akart írni, és ekkor már én is ott voltam mellette. Erre az időszakra ha visszagondolok, számomra egy horror film, számára meg szerintem a paradicsom. :) Évek munkájával, tanulásával, amelybe bele tartozik mind a zeneelmélet mind a hangszeren játszás is, megszületett Ő. A tudás. Ez alatt az évek alatt megismert 2 másik srácot is, akik mind nagyon tehetségesek voltak, saját stílussal rendelkeztek. Az évek alatt megértették egymást, megtanultak csapatban dolgozni. Külön-külön is sikeresek nem csak a zenében, hanem az életben is, és megalakult 2011-ben hivatalosan is a csapat Budapest Vibe néven. A Budapest Vibe célja, hogy olyan zenéket alkosson, amelyek örömmel készülnek örömből.

Ez az én nézőpontom arról, hogyan született meg a Budapest Vibe. És most jöjjön valami, amit ma kaptam a névnapomra, de ezt másokkal is megosztom. Miért?

Ugye tudjátok hogy egy zenész feleségeként nem írhatok olyan véleményt ami nem elfogult? Az én férjem mindig ezt mondja nekem, így hát a véleményével egyet kell értenem, de mégsem így érzek. A hosszú évek alatt amelyet zenészek mellett töltöttem, akaratlanul is sokat tanultam tőlük. Tudom azt, hogy egy zenész mindig zenész marad. Történjen bármi, ő mindig azt fogja érezni, hogy zenélnie kell, alkotnia kell, az ő életüket a zene mozgatja. Tisztelettel felnézek rájuk, mert amikor beszélnek róla, vagy megalkotnak valamit, vagy egyszerűen csak élnek, minden pillanatban érezhetem amit ők éreznek a zene iránt. A zene által fejezik ki az érzelmeiket, mondják el véleményüket, reagálnak az őket ért hatásokra. A zenész nem attól zenész, hogy ebből él, vagy csak ezzel foglalkozik, hanem attól, hogy mindig a zene lesz a legfontosabb számára, az ő hangulatát a zene fogja meghatározni és az, mit tud átadni a zenével másoknak. Az önkifejezés egyik eszköze. Néha szinte én is azt érzem, szeretném az érzelmeimet ilyen fantasztikus módon átadni, megalkotni. A zene a zaj művészete. Mindannyian a zajokból alkotnak valami egészen mesterit. A jó zenét megismerni stílustól függetlenül meg lehet. Amikor megkérdezik tőlem milyen zenét hallgatok, nem tudok egy bizonyos stílust megnevezni. Annyira hallgatom az elektronikus zene minden műfaját, mint klasszikust, popot stb…
Számomra akkor jó a zene, ha érzem amit akarják hogy érezzek, ha mesél, ha hatás ér tőle, mindössze tőlem függ, hogy az adott pillanatban mi az amire szükségem van.
Hogy mennyire vagyok elfogult, azt most rátok bízom, döntsétek el ti mindannyian.
Ajánlom szeretettel a következő számot, amellyel elfogult vagyok, mert a párom készítette. Nem pénzszerzés, nem ismeretség, nem presztízs céljából, hanem örömből azért, hogy másoknak is elmesélje mi az, amiről álmodik.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://maamee.blog.hu/api/trackback/id/tr204211702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása