jan
12

Kényelmesedik a stúdió

| Szerző: maamee | 11:11 am

IMG_0632.JPG

Gondoltam megosztom veletek az elmúlt napok egyik legjobb üzletét. Új bútordarab került a stúdióba, amelynek beszerzését terveztük, de a megoldás váratott magára. A stúdió olyan állapotban, hogy alkalmas legyen arra, hogy használatba lehessen venni, valamikor december elején készült el. Ez azt jelenti, hogy minden terv még nem valósult meg, de tényleg apró simítások vannak hátra, amely leginkább a kényelmet hivatott fokozni. Persze annyi kiegészítést még mindenképp megemlítenék, hogy vannak valami lécek, amelyeket a mérnökünk szerint fel kell tenni a falra, ugyanis hangcsillapító hatása van. Én mint a stúdió hivatalos designőre, mindenbe beleszólok, többek között ez azt is jelenti, hogy amikor lécekkel akarják felkaszabolni a szobát, megkérdezem, hogy ennek van-e valami mérnöki funkciója, vagy csak engem akarnak szivatni. A válasz teljesen mindegy, hogy igen vagy nem, akkor is megszólalok. A válasz természetesen igen volt, így megoldást kellett keresünk arra, hogy ne kaszaboljuk fel a helyiséget. Ennek kivitelezése feburárra lesz kész, akkor majd beszámolok róla.

Rákerestem a kényelem szó jelentésére, de semmi használhatót nem találtam, egészen pontosan a fizikai kényelemre. Lehet, hogy ez valami olyan dolog, ami mindenkinek mást jelent az igényeinek megfelelően?

Ha én a fizikai kényelemre gondolok, valahogyan mindig a technikai kényelem jut eszembe, mert azt biztosan tudom mit jelent nekem, illetve azt is, hogy mit jelent a stúdióban a fizikai kényelem.

Az igényeinkhez alkalmazkodó funkciók kialakítása, amelynek célja, hogy a helysiégben tovább tudjunk tartózkodni, ez jelenti azt, hogy nincs olyan hogy fáj a hátam, vagy a farcsontom, elkerüljük a létező legnagyobb káoszt de ezt befolyásolja a pénztárcának "mérete".

Milyen igények voltak az én szememmel?

  • Ugye a stúdióban egy asztalra vannak elhelyezve a "kütyük", tehát fontos az, hogy hogyan vannak elhelyezve, észeneírás közben mennyire áll kézre, mennyire könnyen mozgatható, de ezek nem az én szempontjaim, mivel nekem semmi közöm nincs a zene íráshoz. 
  • Ha egynél több ember tartózkodik a helyiségben, fontos az, hogy ne a földön üljenek, vagy órákon keresztül álljanak, tehát kell szék. 
  • Mivel a stúdió nem egy "hangár", ezt valahogyan úgy kell megoldani, hogy hagyjunk teret, erre alkalmas lehet egy kanapé.
  • Figyelembe vettük, hogy vannak évszakok, amikor az emberek kabátba járnak, és tudjuk hogy sok kicsi kabát ledobva sok helyet foglal, főleg ha mindenhol van belőle, így szükség van falra szerelhető fogasra.
  • Előfordulhat, hogy valaki annyira belemerül a zenlésébe, hogy szüksége lehet pihenésre, amelyet megtehet a kanpén kényelmetlenül, mivel a fiúk magassága nagyobb, mint a kanapé hossza, így jó lenne, ha ággyá alakítható lenne.
  • A legfontosabbat a végére hagytam: mindezt a lehető legkisebb költséggel megoldani, tehát NO MONEY OUT, vagy csak annyi, amennyi tényleg nagyon szükséges. 
  • Tapasztaltam, hogy a szomszédban nagyon szeretek én is a kanapén ülni. :)
Mindez férjen el, ami azt kell, hogy mondjam szinte kihívás. 
/Ez nem minden igény, ugyanis vannak még olyan dolgok, ami ellen kitartó küzdelmet folytatot, ugyanis, ugyan nekem nincsenek hatalams igényeim, de egy közeli hozzátartozóm nagyon kreatív ezen a téren. /
 
Az asztal beépítésre került, tehát kialakításra már akkor amikor a faanyagot beépítették a hangaszigeteléshez. Ezzel nincs gond, mindenféle extrák kerültek kiépítésre, a cuccosnak. 
A kanapénál ugyancsak szempont volt, hogy ne sajnáljuk amikor véletlenül valaki kiégeti, így személy szerint én azt nem sajnálom, ami nem került sok pénzbe. 
A legnehezebb, designban is passzolnia kellene a stúdióba, hiszen az úgy lenne egységes. 
 
 
Hogyan vegyünk így kanapét? Első ötletem az volt, hogy mindenféle keresőszavakat beírtam a google-ba, hogy ingyen elvihető kanapé, stb...-találat semmi értékelhető (kritikus volt az is, hogy láttam mit lehet kapni ingyen vagy 1Ft-ért és nem akartam ezt)
A minap istván kollégámmal elmenetem az Ikeába, no nem azért mert menni akartam, hanem mert vele mentem haza. Megkaptam feladatba, hogy vegyek falra szerelhető fogast a stúdióba, így egy win-win felállás alakult ki. 
Az Ikeában nézelődve feltettem Istvánnak a kérdést, nincs-e véletlenül egy kanapéja. Istvánnak véletlenül volt otthon egy felesleges kanapéja, amit 1 évvel ezelőtt vásárolt az Ikeában, ággyá alakítható, és helytakarékos. Azonnal lecsaptam az üzletre, nem tartottam fontosnak, hogy én ezt megnézzem, megtapogassam, meg akármit csináljak vele, még a méretét sem tudtam, csak annyit, hogy 2 személyes, kihúzva 1 ember fér el rajta kényelmesen, kettő akkor, ha nagyon nagy a szerelem és egy párt alkotnak, és mindezt nagyon jutányos áron megkaptam. 
 
 
Tegnap reggel kaptam páromtól az infót aki azt mondta, már a stúdióban van a kanapé, és ezt pontosan oda tervezték. Méretben megfelelő, színben passzol, kihúzva is elfér. Beszaladtam este, hogy megnézzem és tátám! Tökéletes! Lehet, hogy bevezetem a "vakon" vásárlást.
 
 

 

Befejezésül pedig nézzétek meg ezt: 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://maamee.blog.hu/api/trackback/id/tr163539265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása